"Долі"

"Долі"

This event passed :(


But you can see the other events in category «THEATRE»

ТРИВАЛІСТЬ

1 година 30 хвилин (з антрактом)


I ДІЯ

Інтродукція

Наляканий натовп біжить від чогось. Хтось падає, встає і біжить далі, хтось падає і вже не має сил підвестися.

Сцена І «Місто»

Мирне місто живе своїм звичним, буденним життям: чоловік з нетерпінням чекає на свою кохану, веселі студенти поспішають на лекції, подружки, прогулюючись містом, насолоджуються чудовим днем, фотограф фіксує миттєвості життя мегаполіса, що не повторяться ніколи…

Сцена II «Хлопець і Дівчина»

Квартири Хлопця і Дівчини. Кожен з них живе своїми турботами, справами, настроями, і тільки іноді цікавляться, хто ж знаходиться за стіною. Доля, увірвавшись в їхні життя страшним вибухом й перетворивши обидві квартири в руїни, дарує їм можливість зустрітися.  Намагаючись розшукати вцілілих людей, вони знаходять лише одне одного і продовжують подальший шлях разом.

Сцена III «Антигерой»

Квартира Антигероя. В кімнату входить засмучений молодий чоловік і вмикає телевізор. Потік інформації про події, що відбулися, повністю поглинає його, змушує панікувати. Але потім, «протверезівши» від страху, він вирішує використати обставини, що склалися, і стати одним із «сильних світу цього».

Сцена IV «Подружня пара»

Квартира подружжя, котре прожило багато років разом. Непоправна втрата – смерть дитини – позбавила сенсу їхнє сімейне життя. Доля зіштовхує їх з молодою жінкою, яка з немовлям на руках вривається до їхньої квартири. Знесилена, вона віддає дитину подружжю і засинає назавжди… Тривожний звук за вікном змушує їх швидко зібрати речі і, з немовлям на руках, втекти з дому.

Сцена V «Фотограф»

Квартира Фотографа і його Дружини. Він приїхав з чергового тривалого відрядження. Чоловік любить свою роботу: через об’єктив камери він бачить те, чого багато хто не помічає, але після кожної з таких поїздок його голова все більше сивіє. Чоловіка зустрічає Дружина – любляча, розуміюча, терпляча. Ідилію перериває вулична метушня і дзвін. Фотограф підходить до вікна. Побачене змушує його схопити фотоапарат і вибігти на вулицю.


II ДІЯ

Сцена VI «Зруйноване місто»

Тепер місто мало схоже на те, яким було раніше. З’являється Антигерой. Оволодівши мистецтвом інформаційного впливу на людей, він формує з них слухняне стадо! Люди перетворюються в покірні «шахові» фігури.

Сцена VII «Фотограф і Антигерой»

Наших героїв чекає така ж доля – стати слухняними фігурами. Лише Фотограф не втягується у цю гру. Він намагається вирвати людей з шахової партії. Чоловік наводить об’єктив на натовп. Клацання фотоапарата, спалах – і частина фігур зникає. Спалах – і все знову повторюється. Залишається тільки Фотограф.

У подиві розглядаючи свій фотоапарат, він знову пробує відзняти кадр. Спалах! І з’являються Хлопець та Дівчина. Спалах! І перед ним один за одним постають Антигерой, подружня пара з дитиною, його Дружина. Він намагається підійти до коханої, але люди, ніби раптово ожилі фотографії, відзняті ним колись, оточують його і заважають це зробити!

Скориставшись моментом, Антигерой вихоплює камеру з рук Фотографа. Використовуючи її як пістолет, натискує кнопку. Спалах! І зникає подружня пара. Спалах! І вже немає Хлопця та Дівчини. Він наводить об’єктив на Дружину Фотографа. Чоловік біжить до коханої і прикриває її собою. Спалах! І залишається лише Антигерой, який збожеволів  від усвідомлення своєї влади над людьми!

Сцена VIII «Фінал»

Наляканий натовп біжить від чогось. Хтось падає, піднімається і біжить далі, хтось падає і вже не має сил встати. Антигерой гине, розтоптаний юрбою, залишається лише фотоапарат. Чим він стане: «зброєю» в злочинних руках, чи пристроєм для збереження миттєвостей життя, залежить тільки від людини, до якої він потрапив.

«Епілог»

Ми відповідаємо за кожну мить життя, яку дарує нам Доля. Ніхто не знає, що на нього чекає завтра, через які випробування ще потрібно буде пройти, яку ціну заплатити за щастя жити. Хочеться вірити, що кожен наступний крок наближатиме нас до миру, радості і світла.


Балет на 2-х дії «Долі» - авторський проєкт Одеського оперного театру, приклад унікального досвіду створення вистави, який сміливо можна назвати «документальним балетом» - абсолютно новим жанром в сфері сучасного балетного мистецтва! Автор лібрето і хореограф - постановник Сергій Кон на питання про зміст балету відповів так: «Упевнений, що немає людини, яка хоча б раз в житті не задавалась питанням про те, що є доля? Це те, що визначено, зумовлене з моменту народження або це низка життєвих подій, в якій ми маємо можливість вибирати? Це невідворотність фатуму, року або все ж є свобода вибору? Балет «Долі» не дає однозначної відповіді на ці питання. Швидше, це роздуми на теми людських доль, зустрічей і втрат. Особливістю сюжетної лінії балету є те, що історії, представлені в ньому, засновані на реальних подіях. Це історії з життя реальних людей - наших сучасників, до яких в будинок постукала Доля. І немає рецептів, немає безвиході, а є пошук рішення. І питання залишається відкритим - в силах ми впливати на власну долю?». Авторська хореографія балету вирішена в сучасній полістилістичній манері з використанням різних танцювальних технік і елементів пантоміми.


Pre-order